Ο Διευθυντής κ. Αστέριος Κούτσιανος και ο Σύλλογος Διδασκόντων του Γενικού Λυκείου Σιάτιστας «ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ», συγχαίρουμε τις μαθήτριες και τους μαθητές μας, για την προσπάθειά τους και για τις μεγάλες τους επιτυχίες στις Πανελλαδικές Εξετάσεις.
Ως δάσκαλοί τους αισθανόμαστε ιδιαίτερη χαρά και ικανοποίηση που συμβάλαμε και εμείς στον αγώνα τους και αναδείξαμε για μια ακόμη φορά την Αξία του Δημόσιου Σχολείου.
Ευχαριστούμε τους Γονείς και Κηδεμόνες για τη συνεργασία τους μαζί μας και για τη στήριξη των παιδιών στον δύσκολο αγώνα τους.
Καλή Σταδιοδρομία.
Συγχαρητήρια επιστολή ΓΕΛ Σιάτιστας «ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ»
Ιουνίου 26, 2026
























