Τελευταια Νεα

6/trending/recent
Type Here to Get Search Results !

Συνεχίζεται η πτώση στο πετρέλαιο... Στην αντλία δεν το βλέπουμε!

Απώλειες σημειώνει το πετρέλαιο την Τετάρτη, καθώς όλο και περισσότερα δεξαμενόπλοια διασχίζουν τα Στενά του Ορμούζ ενώ το Ομάν ανακοίνωσε ότι, σε συντονισμό με τον ΙΜΟ, ανοίγει προσωρινό "διάδρομο" για τη διέλευση των πλοίων.

Ειδικότερα, το Brent υποχωρεί κατά 1,65% ή 1,26 δολάρια στα 75,54 δολάρια το βαρέλι, μετά από πτώση 1,1% στην προηγούμενη συνεδρίαση, ενώ το West Texas Intermediate χάνει 1,78% ή 1,33 δολάρια, υποχωρώντας κάτω από τα 72 δολάρια το βαρέλι


η συνέχεια capital.gr

 

 

 

 

Top Post Ad

 

Below Post Ad

https://news.google.com/publications/CAAqBwgKMKTBmwsw6MuzAw?hl=el&gl=GR&ceid=GR%3Ael